لوبیای سحر آمیزلوبیای سحر آمیز، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

مرد بزرگ

سامیار متولد شد

1392/4/16 15:35
نویسنده : مامان
307 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا من زبانم برای تشکر از تو جمله ای ندارد

خدایا اینقدر موهبتت شیرین است که لبانم نمی تواند لحظه ای از مزه کردنش دست بردارد

خدایا کجا خوبی کرده بودم که گوشه چشمی به من کردی و فرشته آسمانیت را نزدم فرستادی

هزاران بار شکرت کنم کم است....

 

سامیار عزیزم روزهای سختی رو گذروندم ولی تمام امیدم به خدا بود من رو دو بار به اتاق عمل بردن با ریسک کما رفتن من و ...

به زودی میام و واست همه چیز رو می گم پسرم این روزها از نگاه کردن به تو سیر نمی شم زندگی من...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

آمنه
23 تیر 92 17:41
تولدت مبارک آقا آقایی
زهره جونم این لحظه های زیبا رو بهتون تبریک میگم


قربونت برم من آمنه جون ایشالا صدرا سالم و شاد باشه همیشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مرد بزرگ می باشد