لوبیای سحر آمیزلوبیای سحر آمیز، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

مرد بزرگ

خدایا فردا شب پسرم رو می بینم به کمک بزرگی و لطف تو

1392/4/10 22:50
نویسنده : مامان
268 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامی جون این راه طولانی دیگه تموم شد و فردا صبح شما تو بغل مامی هستی اگه خدا بخواد 

                                                 

 فردا من میتونم کلی ببوسمت عزیزم اما دلم برای همه شیطونیت تنگ میشه چقدر شیطون بودی تو قربونت برم                                                                             

دیروز از 10 نمره کامل و تو سو نو گرفتی گلم اما دکتر ترجیح داد در بیاردت ما هم استقبال کردیم مامان 6 تا آمپول زد تا شما کامل کامل باشی پسرم می دونم فردا واسه جفت ما روز سختی اما تا الان که محکم بودی و مثل یه مردواقعی با مامان بودی فردا رو هم تحمل کن تا به سلامت تموم بشه خیلی دوست دارم....

                                                         

خدایا فردا چشماش تو چشمای من باز میشه ازت هزار بار ممنونم و شکرت می کنم هرچند که من بنده خوبی واست نبودم اما یه دمی هم چشمات رو روی ما نبند خدایا همه چیز و به تو می سپرم.... یا علی 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

رکسانا
18 مرداد 92 17:03
سلام زندایی،سلام سامیار (مرد بزرگ)
در این لحظه آقا سامیار گل یا به قول شما لوبیای سحر آمیز 1 ماه و 7 روز و 8 ساعت و 26 دقیقه و 33 ثانیه سن دارد
میخواستم به سامیار بگم پسر دایی گلم،تولد 1 ماهگی ات مبارک باشه
happy birthday to you,
happy birthday to you,
happy birthday,dear...,
happy birthday to you,



ممنون عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مرد بزرگ می باشد