لوبیای سحر آمیزلوبیای سحر آمیز، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

مرد بزرگ

چه به نامم تو رو مرد بزرگ که لایق تو باشد...

1392/2/12 11:23
نویسنده : مامان
187 بازدید
اشتراک گذاری

مرد بزرگم راستی ما رفتیم توی 8 و این سفر شیرین داره به پایان میرسه شما اصلا مامان و اذیت نکردی و من خیلی ازت راضیم پسرم امیدوارم منم در حق شماکوتاهی نکرده باشم

این روزها با پدرت میشینیم و ضربه های شما رو باعشق نگاه میکنیم نمی دونی چقدر شیرین امید دارم روزی که پدر میشی با عشق ضربه های پسرت رو با همسر عزیزت نگاه کنی و بفهمی عشق به فرزند چقدر والا و بزرگه ...

پسرم انتخاب اسم خیلی سخته من و پدرت چند تا اسم برگزیده برای شما داریم که امید دارم بهترین رو برات انتخاب کنیم ایرانی و اصیل برای پسر عزیزما ...

امید دارم که مهربان باشی و بخشنده پسرم تا باعث دعای خیر برای ما شوی و آزارت به موری هم نرسد...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

ارلا
1 تیر 92 18:45
سلام وب نازی داری خوشحال میشم به منم سر بزنی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مرد بزرگ می باشد