لوبیای سحر آمیزلوبیای سحر آمیز، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

مرد بزرگ

نظرات (4)

فرزانه
11 مرداد 92 11:25
سلام عزیز دل عمه
الهی فدات شم که دلم واست یه ذره شده هم واسه تو هم واسه مامان زهره ات
امیدوارم سالیان سال زیر سایه ی مامان و بابای گلت زندگی کنی


عزیزم ما هم دلمون واسه شما و عمو مشکات تنگ شده ایشالا به زودی می بینیمتون
فرزانه
11 مرداد 92 11:30
قربون شما برم من


خدا نکنه عمه فرزانه
roxana
11 مرداد 92 17:51
سلام زندایی
تولد سامیار را بهتون تبریک میگویم
خیلی خیلی خوش حالم که پسر دایی به این خوبی و مهربونی دارم


مرسی رکسانا جون که اومدی وبلاگ پسملی
سارا
21 مرداد 92 1:06
ای جونمممممممممم

عکسش رو گذاشتی بالاخره

چه ناز نگاه میکنه.خاله قربونش بره.بازم از

عکسهای گل پسرت بذار کیف کنم

بوووووووووووس برای زهره عزیز م و جوجه

نازش


سارایی عزیزیم دوستت دارم دوستم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مرد بزرگ می باشد