لوبیای سحر آمیزلوبیای سحر آمیز، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

مرد بزرگ

آخرین دو نفره های من وپسرم

1392/4/8 22:39
نویسنده : مامان
295 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم این روزها دیگه آخرین روزهای دو نفره ما هست و شما هم دیگه تکونات کم شده و جات تنگ شده خواستم بابت این نه ماه که پسر خوبی بودی ازت تشکر کنم عزیزم شما مامی و اصلا اذیت نکردی و من تا اینجا ازت راضیم پسرم

                                                           

منم البته سعی کردم تا جایی که میشه شما رو اذیت نکنم قربونت برم فقط روزهای آخر که میرفتیم سرکار پسر مامی حسابی عصبانی میشد قربونش برم تا می شستم پشت pc مدام با ضربه های پاهای توپولت به مامی می گفت پاشو و نشین روز آخر از میزم عکس گرفتم قربونت برم  

 

ببین تو از این صندلی متنفر بودی و خودت و مثل یه گنجشک کوچولو به شکمم میزدی که پاشو و اینجا نشین منم از 10 خرداد دیگه نرفتم و این یه ماه رو تو خونه موندم تا تو هم حال کنی عزیزم اما حالا دیگه آخر راه هستیم

یکشنبه رفتیم سونو وشما تو 36 هفته و 5 روز 2800 بودی که دکتر گفت که یه کم لاغری مامی منم حسابی دارم میخورم تا این روزهای باقی مونده شما رو به 3 کیلو برسونم البته نقش آقای پدر هم نباید نادیده گرفت که صبح های زود میره واسه ما حلیم میخره تا شما تپل بشی آخه دکی گفته واست خیلی خوبه بابا تو کارهای خونه ام خیلی کمک می کنه البته من همش غر میزنم ولی اون همه سعی خودش و می کنه که به نحو احسن کار کنه الانم کلی غر زدم که چرا اینجور کار کردی اون هم ناراحت شده مامی برم ببوسمش تا از دلش در بیاد بابای خیلییییی مهربونی داری عزیزم من ویارم گرمک بود و هیچ جا پیدا نمی کرد یه روز که رفته بودیم خونه مامان بزرگ از کوچه پشتی صدای وانتی شنید که می گفت گرمک عالی گرمک داریم گفت برم گفتم نه بیا بالا رسیدم بالا از پنجره دیدم که چجوری داره می دوه تا برسه به وانتی تو وسط گرمای خرداد وقتی رسیده بود همه لباساش خیس بود بابای عزیز ما خیلییییییییییییییی دوست داریم پسرت عاشقته و مطمئن باش همه کارهات رو تلافی می کنه راستی شما هر وقت بابا دستش رو میزاره رو شکم من دیگه لگد نمیزنی و به حرفهای باباییت گوش میدی قربونت برم ایشالا خدا جفتتون رو واسه من نگه داره همیشه مامی عاشقتونه...

                                                         

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

سارا
10 تیر 92 15:56
زهره جونم ایشالله که زایمان راحتی داشته باشی و جیگرخاله صحیح و سالم باشه



از این به بعد منتظر دیدن اولین عکس گل پسرت هستم



عزیزمی سارا جونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مرد بزرگ می باشد